
ابوالفضل رحیمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۱۴ هزار و ۹۲۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از ۱۹ هزار و ۹۵۲ مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب و ۳۹۳ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۸ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشتهاند و تعداد ۲۰ هزار و ۳۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۵ هزار و ۲۶ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۲.۲ درصد تماسها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.
رحیمی گفت: شکستگی لولههای اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.
او در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت: شهرهای استان با ۳۹۳ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.
رحیمی افزود: سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل شده است که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب، اطلاع رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می شود.
بنده بیماری خیلی شدیدی دارم که خیلی مورد عذاب واذیت من میشود که در حال حاضر خودم و خانوادهام از مددجویان بهزیستی هستیم که از ناحیهای اعصاب وروان شدید هستیم
که از سال، 1389درگیر بیماری خطرناک شدید به نام DVT هستم که الان به علت پیشرفت این بیماری تبدیل شده به CVT